Torsdag

God eftermiddag! Hoppas allt är bra med er!

Själv så är det helt okej. Var ute och sprang 7 km klockan 05.00( fråga mig inte vrf..) och självklart får jag ont i knät och har haft det hela dagen sedan dess( bra Hanna!) perfekt timing inför kvällens träningsmatch mot Hällesåker. Nåväl, det får bära eller brista helt enkelt.

Händer idag då? Var som sagt ute och sprang imorse, åkte sen till praktiken tsm med Anna och har varit där i några timmar. Är nu hemma( enda hyfsat tidiga dagen på veckan) och har gjort iordning en blåbärs smoothie och ska sätta mig och plugga inför tentan. Ska faktiskt plugga fram till samlingen till matchen och hoppas på att huvudvärken inte dyker upp idag också. Längtar tills jag får mina glasögon faktiskt..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0