Tisdag

Godmorgon!

Igår hade jag en ganska tuff och låång dag. Dagen såg ut exakt såhär:

-Morgonpromenad 05.15-06.00
-praktik 07.30-11.00
-Gym(bröst/rygg) 11.20-12.10
-JOBB på äldrevården 12.45-21.15

Så såg min dag ut exakt, vilket gör att jag är väldigt trött idag. Men imorse tog jag mig runt min dagliga pw och åt som vanligt min stabila frukost med gröt och ägg. Idag är dagens planer att vara på praktiken mellan 07.30-14.30 och därefter blir det gymmet. Tänkte köra armar och axlar idag. Egentligen vill jag köra ben, men eftersom vi har match på torsdag så får jag köra ben på fredag istället! Ikväll ska det pluggas inför tentan och jag ska även hjälpa min lillebror med hans läxor.

Ha en bra tisdag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0