Onsdag

Igår var det en riktigt mysig kväll som spenderades med min fina vän Linn Blohm. Vi gick och tog en frozen yoghurt och satte oss därefter på Condeco och drack te och pratade om livet. Himla mysig kväll helt enkelt!

Idag är en sådan dag, då jag är bara ledsen och går runt med en fruktansvärd huvudvärk. Det är mycket tankar som jag brottas med. Jag är en väldigt tänkande person som överanalyserar det mesta. Ibland önskar jag att jag var mer" spontan" och " tar det som det kommer". Istället för att nojja mig över saker som kanske inte ens sker. 

Nåväl, imorse blev det min vanliga promenad innan frukost och därefter har det varit praktik hela dagen. Är hemma nu och ska försöka ta en powernape och sova bort min huvudvärk, för att sedan cykla till min fotbollsträning. Blir ändå 8 km extra träning vilket inte är fyskam..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0