Mysigt avslut på helgen

Godmorgon världen! 

Vilken mysig kväll jag hade med mina barndomsvänner igårkväll! Vi sågs som sagt hemma hos Anna, där det dracks massor med te, och till det åt vi frukt och chokladmousse med hallon. Så himla gott verkligen!! Vi satt och pratade om livet och dylikt, en riktig tjejkväll med andra ord! Måste säga att jag har saknat dem riktigt mycket!

Idag då? Precis varit ute på min powerwalk och äter nu min grötfrukost med hjortronsylt( drömgott) snart kommer min vän Anna Kanstrup och hämtar upp mig och vi beger oss till vår praktik. Ikväll är det även match mot Häcken som gäller och jag är mer än taggad!! Ha en bra dag mina vänner<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0