Måndag

Godmorgon! Måndag den 3 Mars och vi närmar oss sommaren med stormsteg! Jag startade även den är morgonen med en powerwalk med vikter runt benen. Riktigt skön och bra start! Åt sen min havregryns gröt och två ägg! Håller jag mig hyfsat mätt fram till lunch. Har på senaste tiden varit så hungrig hela tiden, vilket lätt gör att jag små äter under hela dagen, viker naturligtvis inte är bra! 

Nu är jag hursomhelst på väg till skolan. Det är en lång dag som väntar med föreläsning, seminarium och arbeta med en uppgift som ska in på onsdag. Ska även möta upp en tjej som ska köpa två tröjor.Ikväll är det som vanligt fotbollsträning som gäller! Ha en bra måndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0