Lyckad helg

Vilken helg jag har haft! Den har innehållit mycket jobb, då jag jobba på äldrevården i fredags och på cafet i lördags. Men hade en riktigt mysig kväll med räkor och let's dance med min älskling på fredagen och på lördagen, på kvällen åkte jag och Teo hem till Ebba och hennes kille och hade spelkväll med massa gott att dricka och äta. Det var nog en av dem roligaste kvällarna på länge som innehöll mycket skratt och glädje! Vi var hemma först efter klockan två på natten och somnade som två stockar.

Idag då? Åkte hem från Teo vid lunchtiden och sen har jag bara slappat och bakat kladdkaka( haha) ska snart iväg till gymmet och köra 1 h spinning, och sen kommer kvällen fortsätta i samma anda! Välbehövligt så att säga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0