Helgen

Hejhejhej!

Fredag: praktik på dagen och myskväll med min älskling på kvällen med massa räkor och godis framför let's dance. Älskar dem här fredagarna verkligen! Har ingen ork eller lust för tillfället att gå ut och dricka mig full längre. Utan uppskattar mycket mer alla dessa mysiga kvällarna med människor som förgyller dem!

Lördag: sooov länge, vilket var mer än välbehövligt. Därefter gjorde vi pannkakor till frukost/lunch och drog vidare till gymmet för ett lätt armpass. På kvällen var det släktkalas för min kusin klara, så dit åkte både jag och Teo för att fira henne. 

Idag då? Har jobbat några få timmar på cafét och det är väl det jag har hunnit med mer eller mindre. Ska snart sticka ut i det härliga vädret och springa milen och därefter blir det en kväll i plugg. Tentan närmar sig med stormsteg..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0