En mysig och bra helg

Halllåå där! Hoppas allt är bra med er!

För mig är det bara bra! Har varit helt ledig idag, från allt som har med jobb och plugg att göra, vilket har varit mer än välbehövligt! Här kommer en summering av min helg:

Fredag: startade dagen på bästa sätt, genom att vakna bredvid min kära pojkvän och sen åkte jag och hans syster Mickan till valhalla och simmade 1500 meter! Riktigt skönt och bra start helt enkelt! Därefter mötte jag upp mina fina vän Anna Kanstrup från min klass och vi satte oss på Espressohouse på Nk och tog en fika. Efter det gick jag och kollade upp min syn, och det visade sig att jag ska få läsglasögon. Fick beställt ett par riktigt snygga, så jag är nöjd! Därefter stack jag till gymmet och körde ett effektivt armpass innan ett möte, som gick bättre än förväntat. På kvällen var det räkmys hos min pojkvän och hans familj. Bästa avslutet på en bra dag!

Lördag: jobbade på äldrevården mellan 06.45-15.15. Åkte därefter hem till min pojkvän och var där resten av kvällen. Vi gymmade, ben och rygg, och åt väldigt god mat. Älskar sådana här lugna helger verkligen, då jag bara får ta det lugnt med min kärlek!

Idag ? Sov till 11-12 tiden. Åt pannkakor till frukost och tog det bara lugnt. Är nu hemma och ska ut och springa, innan jag beger mig till mil vän Anna för en kvällsfika där även Linda och Sofia kommer att joina. Ska bli riktigt mysigt och trevligt! Hoppas ni har haft en minst lika bra helg som mig!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0