Torsdag

Godkväll!

 Även den här dagen har sprungit iväg, men den har varit betydligt lugnare jämfört med igår. Idag hade jag och Anna idrott med eleverna hela dagen. Idrott är ju den inriktningen vi går i båda två, så det var extra kul! Nästa vecka kommer vi få betydligt mer ansvar i både svenskan, matte och idrotten! Skoj! Åkte efter praktiken in till stan och sålde en tröja som jag aldrig har använt till en tjej. Köpte även Teos födelsedags presenter så nu är jag helt klar med honom( skönt!) annars har jag tränat fotboll nu på kvällen och det var ett tufft konditions pass. Alltid lika skönt efteråt! 

Imorgon är det fredag vilket innebär helg för de flesta! Men jag ska jobba hela helgen men har ändå en hel del att se framemot ändå! Återkommer om det imorgon! Godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0