Torsdag

Vilken lång men bra torsdag jag har haft! Dagen började med ett svettigt spinningpass. Bästa starten på dagen helt enkelt! Därefter åt jag min havregryns frukost på bussen på väg till skolan för en hel dag med föreläsningar och seminarium.

Efter skolan mötte jag upp min fina barndomsvän Anna och vi satte oss på la pain frances och drack te. Timmarna sprang iväg och det var riktigt mysigt med kvalitets tid med min kära vän! Åkte direkt efter fikat till mitt bodypump pass och körde slut på mig själv i en timme.

NU är jag äntligen på väg hem och ikväll blir det en riktig"ta-hand-om-mig-själv-kväll". Ska ta hårinpackning, smörja in mig mer brun-utan-sol och måla naglarna! Ska bli riktigt skönt och välbehövligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0