Snart helg

Hjälp vad trött jag är..!

Torsdag idag och praktiken börjar närma sig sitt slut. Idag hade vi idrott med års 5 och 6 på schemat. Lika mkt som jag tycker det ska bli skönt att gå tillbaka till att plugga, kommer jag faktiskt sakna våran underbara klass och lärare som vi har fått lära känna under dem här veckorna! 

Vad händer annars idag då? Efter att jag har jobbat klart på praktiken så blir det gymmet. Ett fett benbass och några intervaller står på dagens träningsschema. Sen ska jag åka till Carro och göra ögonfransförlägning, fika med farmor och ikväll väntar städdag. Helt okej dag med andra ord! Kram

Här är en ny tröja som har blivit införskaffad!! Så nöjd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0