Onsdag

Vilken jäkla bra dag det har varit idag! Imorse gick jag upp tidigare för att göra frukost till min älskling som sov hos mig. Det blev smoothie, ägg och fiberhavregryns gröt gjord av kärlek( haha) Därefter begav jag mig till skolan för seminarium och föreläsning.

Till lunch blev det rullbands sushi med bästa tjejerna i klassen, innan jag och Ebba begav oss till gymmet och körde ett styrkepass. Efter det gjorde vi iordning oss och åkte in till centrum och jag fick äntligen testa på FROZENYOGHURT! Fasen vad gott det var dessutom!! 

Nu är jag på väg hem och ska PLUGGAPLUGGAPLUGGA!! Ska även försöka ta en löparrunda eller promenad senare ikväll, men får se hur det blir med det:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0