Mysig kväll

Godmorgon! Vilken mysig kväll jag hade igår med min underbara Vickan! Vi åkte och köpte massa frukt, så som ananas och vindruvor och även lite choklad! Sen åt vi middag tillsammans med hennes underbara mamma som jag tycker minst lika mycket om. Därefter bryggde vi te och hade en riktig myskväll framför melodifestivalen, och kombinerade det med en massa tjejsnack. Väldigt mysig kväll och jag var hemma först vid halv ett!

Idag då? Har precis ätit en dunderfrukost med min familj. Ska snart sticka ut och springa en sväng, innan jag beger mig till rosa mi, för att jobba några timmar! Därefter blir det lite plugg, innan jag drar mig till min kära pojkvän. Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0