Måndag och Tisdag

Godmorgon bloggen! Hann inte uppdatera igår, så det kommer en summering nu!

Igår: vaknade upp på bästa sätt, dvs med min älskling! Åkte sen till skolan för föreläsning och seminarium. Därefter blev det fika med mina fina vänner Ebba och Johanna på cafe vanilla. Älskar det cafet, så himla mysigt ställe! På kvällen var det fotbollsträning, som var riktig rolig!

Idag då? Ska snart gå ut på min morgonpowerwalk med mina vikter runt armarna. Därefter blir det massiv frukost med ägg och smoothie tänkte jag. Vardagslyx på hög nivå! Ska lite senare idag möta upp två tjejer som ska köpa lite kläder av mig och därefter blir det gymmet, armar och axlar!

Ikväll blir det ett arbetspass mellan 
13-21.15 på äldrevården och efter det kommer min älskling hit och sover här! Såå glad för det:))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0