Det var på tiden..!

Idag har jag som sagt jobbat på cafet! Älskar att jobba där nu när jag har fått andra arbetsuppgifter än vad jag hade innan! Sen är även dem jag jobbar med helt underbara!

Annars då? Har fixat lite "måste" och även pratat med Tuve tränare. Imorgon ska jag testa på en träning och förhoppningsvis blir allt toppen! Har varit upp och ner med fotbollen i flera års tid och nu vill eller orkar jag inte satsa på det längre! Vill spela för att det är ROLIGT och inget annat. Folk har lagt sig i och ansett att jag ska fortsätta i divison 1 för att utvecklas, men ikväll kände jag att "nu får det fan vara nog..!" och ni ska bara veta hur bra det känns!! 

Nu blir det kvällslöpning med musik i lurarna! Behöver springa av mig lite känner jag!! Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0