Hemma från en weekend i Frankrike

Godmorgon bloggen! Allt bra med er? Kom hem från Frankrike inatt och är i detta nu påväg hem genom stan med min resväska då jag har sovit hos min pojkvän inatt. Ska bli såå skönt att komma hem verkligen! Har dock haft en toppen helg med min älskling och hans familj. Vi har hunnit med en hel del så som shoppat(har dock inte köpt speciellt mycket men kan visa i ett senare inlägg), varit på marknad, druckit  23-årigt gammalt vin, spelat tennis, promenerat /runt på toppen av en vulkan, ätit sjuuuukt god mat och varit ute på Frankrikes störta nattklubb mm! Vi har dessutom bott i en medeltidsby och levt fransk kultur fullt ut! Helt fantastisk helg helt enkelt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0