Frankrike över helgen!

Vilken tuff dag jag har haft idag.. Jobbade som sagt på Mölndals kontoret idag där bland annat min pojkvän jobbar och f*n vad mycket post det var! Tog ju aldrig slut.. Körde en runda på moppe vilket jag heller aldrig har gjort, så det tog tid för mig. Sen blev även två lådor post stulen på min runda så det blev polisanmälning osv på det. Åkte sen direkt till gymmet och körde spinning och två magövningar efter det. Är nu hemma och har packat klart inför Frankrike resan. Teo kommer om 20 minuter och hämtar upp mig och då ska vi hem till honom och sova några timmar innan det är dags att åka till flygplatsen. Ska bli så mysigt att åka iväg över helgen!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0