Spinning, bra start på dagen!

Godmorgon! Började denna underbara torsdag på gymmet med ett spinningpass i 45 min och avslutade med lite mage! Så jävla bra start på dagen! Duschade och bastade lite( såklart) och har nu slängt i mig min frukost i form av kvarg, kokos och björnbär och är nu på väg till skolan. Ska plugga lite tillsammans med Sara och Linnea innan vår föreläsning börjar. Dagens planer är att gå på föreläsning, plugga, hjälpa min bror med matten och träna fotboll! Första fotbollsträningen på över en månad då vi har haft uppehåll! Vi har även fått två nya tränare( kvinnliga) som tydligen ska vara riktigt bra! Det återstår att se helt enkelt;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0