Onsdag

Halllåå där! Tänkte uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv! Igår eftermiddag åkte jag och Teo till hans gym och körde ett brutalt rygg- och magpass. Riktigt kul att träna med sin pojkvän! Händer inte varje dag då vi gymmar på olika gym:) åkte sen hem till honom och myste lite innan vi somna. Idag då? Åkte till valhalla på morgonen och simmade 1500 meter. Var där själv för första gången på länge vilket var ganska skönt. Kunde jag köra mitt egna race och gå in i min egna lilla bubbla. Åkte sen till skolan och satte mig på biblioteket tillsammans med Linnea och här ska vi sitta fram tills vi har seminarium i eftermiddag! Annars är dagens planer att hjälpa till att städa hemma, sticka ut och springa och fixa lite papper angående kyäni och till sist men inte minst är det bonde söker fru ikväll( jippie)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0