Helgen

Igår(lördags) jobbade jag på cafet mellan 08.00-15.00. Det var mycket folk som kom en regnig dag som denna så det var mycket att göra hela tiden! Åkte därefter till gymmet och körde kondition då jag sprang i 22 minuter, körde crosstraining i 20 min och cyklade i 10 min innan jag avslutade med en magövning. Åkte därefter hem till min pojkvän och vi gick senare på kvällen  på bio. Mysig kväll helt enkelt! idag då? Sov väldigt länge( välbehövligt) och sen gjorde Teo brunch iform av pannkakor till oss och samtidigt kollade vi på en romantisk film. Riktigt mysig och slapp dag måste jag säga! Åkte därefter hem och stack ut och sprang 7 km och har under kvällens gång firat farsdag med familjen! Det som återstår av kvällen är att se solsidan och plugg innan det blir sovdags för min del! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0