Robbie Williams konserten!

Igår var det en tuff arbetsdag för min del. Jobbade först på äldrevården i 8,5 h. Åkte sen hem, åt middag, sov några timmar och stack ut och sprang innan jag drog mig in mot stan och träffade mina vänner Anna, Hilmer och Sofia eliasson vid frihamnen. Sofia och hennes familj hade sin båt där så vi satt där och hade det mysigt en liten stund. Åkte sen till Ullevi för att jobba natt där bakom disken för Robbie Williams konserten. Har aldrig jobbat natt innan men det gick riktigt bra faktiskt, kul! Åkte sen hem vid halv sju tiden imorse och gick på en powerwalk innan jag gick och la mig. Nuuu väntar en hel vecka till semester utan något jobb, ska verkligen njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0