Fredag

Goodmorgon bloggen! Tränade min sista fotbollsträning för iår igår och fick reda på att över halva truppen ska sluta eller byta lag. Sjukt! I januari när jag har kommit hem från resan har jag bestämt mig för att satsa minst ett halvår till( om jag får vara kvar i truppen vill säga) så får jag se hur det blir därefter! Idag då? Precis varit ute och sprungit 5 km och ärit min grötfrukost. Ska som sagt jobba på min gamla skola idag! Det pirrar verkligen i magen, är lite nervös! Sen ska jag simma med finaste Ida och fixa de sista julklapparna. Ska även hinna plugga och åka till Teo ikväll! Hoppas på en bra fredag helt enkelt! Puss
Mina nya byxor! Älskar dem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0