Spanien

Igår hade jag en riktigt bra dag! Stack ut och sprang på morgonen i 45 min längst vattnet inkluderat backträning. Åt sen världens godaste frukost i form av havregrynsgröt med "pink lady" äpplen och valnötter i med lite mjöl och grov macka med ägg. Sen åkte vi till smögen för lite shopping och lunch. Fick köpt en stilren randig tröja på rean, blev så nöjd med mitt kap! På kvällen åkte vi hem och jag gick hem till min vän lina och hängde med henne i några timmar. Härlig lördag helt enkelt! Idag då? Ska nu gå upp och byta om till fotbollskläder och äta frukost. Sen så ska jag åka och provspela med ett lag här i närheten. Därefter blir det förmodligen gymmet innan jag åker hem och packar det sista. Ikväll åker vi till Spanien!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0