Måndag=praktik

God eftermiddag! Allt bra med er? Idag hade jag som sagt föreläsning på förmiddagen men vi slutade mycket tidigare än planerat. Så hann både med en fika med Johanna och Ebba som jag inte kommer träffa under praktiken och shopping i stan. Hittade ett linne och kofta på mellandagsrean som var riktiga fynd! Hade planerat att köpa koftan sedan innan och nu fick jag den för halva priset, värt! Fick även köpt födelsedags present till min älskling:) åkte sen tillsammans med Anna till vår praktik och var med på två lektioner samt planering! Känns bra än sålänge! 

Nu ska jag vila och äta middag innan fotbollsträningen i Torslanda.. Har lovat att köra en vecka till med dem och sen avgöra hur jag ska göra.( så jävla veligt hela tiden haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0