i'm in love

Godmorgon bloggen! Min kära pojkvän sov hos mig inatt vilket verkligen inte händer varje dag, men det var hur mysigt som helst och imorse fixade jag frukost på sängen till honom innan han stack till jobbet! Själv så åkte jag snabbt till skolan och fixade lite, drog sen till gymmet och körde racerpass på 30 min cardio. Ibland blir det tidsbrist.. Åkte sen hem och skrev klart min tenta och två arbeten till som ska in idag.. Precis skickat in dem vilket känns jävligt skönt! Ska dra ut och springa 5 km tänkte jag och köra lite hemmastyrka, har en hel del redskap här hemma så man måste inte alltid ta sig till gymmet för att få lite gjort. Ieftermiddag ska jag och mamma göra ögonfransförlägning som jag gav henne i julklapp och ikväll ska jag hem till min älskling.. Saknar honom redan😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0