Dagarna springer iväg

Dagarna springer iväg och jag hinner knappt tänka efter. Helgen var fantastisk, jobbade, umgick med vänner, pussade på min pojkvän och tränade! Var dock riktigt förkyld och nere i botten på söndagen så den blev såklart lugn. 

Under veckan är det praktik som gäller. Har redan nu hållt i två lektioner, NO och svenska och mer kommer det att bli. Har verkligen kommit i en toppen klass och eleverna är så himla fina och snälla mot oss! Ikväll blir det boxning med lager men har ( en ggn för alla) bestämt mig för att sluta efter den här veckan i Torslanda för att börja i Tuve! Känns riktigt bra! Men nu ska jag dra mig på träning, puss


Så jävla nöjd med min nya bikini!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0