Mycket bra helg

Hej bloggen! Vilken helg jag har haft:) här kommer en liten uppdatering på vad jag har gjort!

Fredag: Då mötte jag upp min vän Ebba för ett träningspass. Vi körde ben och mage! Därefter mötte jag upp min fina vän Linn Blohm. Har inte träffat henne på väldigt länge, men det var precis som vanligt och vi catchade upp det mesta över en go fika. Tillsist åkte jag hem till min kära pojkvän och vi myste lite innan vi begav oss till biopalatset för att gå på bio. Mysig alla hjärtans dag som får spenderad med min kärlek<3

Lördag: Vid halv elva tiden var det dags för frukostdejt med mina kära klasskamrater och deras respektive. Det var jag,Teo, Ebba,Tobias,Johanna,Oskar,Hanna C och Oskar. Vi satte oss på Condeco och hade en riktigt mysig förmiddag ihop med mycket skratt och glädje! På kvällen hade jag och älsklingen en riktig myskväll med pizza och massa gott framför hockeyn och sen en film som hette"Frozen ground". Riktigt bra film då den var verklighetsbaserad! 

Söndag: Idag har vi kollat på OS hela förmiddagen! Fasiken vad Sverige är duktiga! Efter herrarnas skidstafett åkte vi till gymmet och körde armar och mage. Teo dödade mig rent ut sagt. Nu är jag påväg hem och det är plugg resten av dagen/kvällen som gäller! Mysig helg helt enkelt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0