Låååång dag

Vilken dag jag har haft, och den är inte slut än..!

Idag har jag varit på föreläsning och seminarium på förmiddagen i skolan. Slutade vid lunchtiden och åkte snabbt till gymmet och körde ett intensivt ryggpass, innan jag begav mig till äldrevården för att jobba kväll mellan 13.30-22.00. Så här sitter jag nu sista halvtimmen och väntar på att tiden ska gå och dricker samtidigt mitt te. Älskar verkligen att dricka te och gör det både till morgonen och kvällen! Tänkte åka förbi Haga någon dag och köpa med mig lite gott te därifrån! Bland annat dem här som är DRÖMGOA!!




Åt även den här soppan till middag idag! Den är inte bara billig utan dessutom är den god och man bli mätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0