En nedstämd period

Ligger utslagen i min säng och lyssnar på lugna låtar. Har på senaste tiden blivit väldigt trött och vill bara sovasovasova. Är inne i en period där jag känner en otrolig stress för allt och ingenting. Så mycket jag vill och ska hinna med. Så mycket som jag känner, gråt som skratt. Hinner jag inte med allt som jag har planerat för dagen, kan jag nästan bryta ihop, för att jag är så trött och får prestationsångest. Vill bara andas ut och le! nåväl, nu ska jag lägga mig så att jag orkar morgondagens bravörer!



För att sådana här sms gör än så glad! Vi borde säga oftare till våra nära och kära hur mycket dem betyder! Jag försöker både säga och skriva så ofta jag bara kan! Man vet aldrig vad som kan hända nästa dag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0