Älskar helger!

Hej där! Allt bra? Hur kan det inte vara bra när det är HELG liksom!!:) 

Igår skulle jag som sagt ha en vilodag från träningen. Blev dessvärre lite komplikationer under dagen, vilket gjorde att jag tog en lång och välbehövlig löpartur. Träning för mig, relateras både när jag är arg, ledsen, glad, nervös, inspirerad etc etc. Igår var jag ledsen och behövde egentid, vilket resulterade i träning. Åkte sen till min underbara pojkvän och myste till det med räkor och skräckfilm! Bästa starten på helgen helt enkelt!

Idag då? Idag var det tänkt att jag skulle jobba.. Men icke.. Så det blev en lång sovmorgon med min kärlek. Sen åkte vi till gymmet och körde ben, rygg och mage! Grymt träningspass och jag lärde mig några nya övningar, som jag kommer fortsätta att köra på egenhand. Drog även och sola snabbt innan jag åkte hem.

Ikväll blir det myskväll med min älskade vän Vickan! Vi ska köpa goda ostar, kex och dricka massssor med te! Har inte träffat henne på ett väldigt bra tag, så vi har en hel del att ta igen:) ha en fortsatt bra Lördag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0