Nu är det min tur att sitta bakom skolbänken

Hej vänner! Förlåt för mina urusla uppdatering men det har varit så mycket den senare veckan. Har som sagt börjat på lärarpogrammet här i Göteborg förra veckan och jag tror och hoppas att det är min grej. Har träffat en hel del nya,fina vänner vilket är fantastiskt kul. Har dessutom börjat jobbat på mitt nya jobb på café rosa mi vilket känns himla bra. Har ju alltid drömt om att få jobba på cafe så det är en sak som har gått i uppfyllelse! men stressigt det är det, det kan jag inte förneka! Men det blir nog lättare när man har kommit in i rutinerna och vet hur allt ska gå till. Men nu är det dags för mig att slänga på mig fotbollsskorna och dra på träningen. Puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0