Jobb+sjuk=ledsen Hanna

Igår var som sagt Linn, Anna och Viktoria hemma hos mig och det var verkligen 100% myskväll. Vi satt i uterummet med tända ljus, var sin filt med lite gott att äta och dricka och pratade om allt och ingenting( det mesta om killar haha) i timmar. Hur mysigt som helst. Idag var det dock inte lika roligt att heta Hanna. Mådde lite illa när jag vaknade imorse men brydde mig inte så mycket om det. Två timmar efter att jag hade börjat jobba small det till och jag blev dunderförkyld och sista arbetstimmen började jag svettas(..galet mycket) och mycket riktigt när jag kom hem så var febern igång. Kul lördag. Kvällens planer var att gå ut på stan med linnea( fr klassen) och träffa några mer vänner till mig och spela biljard. Men så blev då inte fallet och TV4 blir min bästa vän ikväll(.. Med lite naturgodis och powerking) kroppen behöver nog vila efter den här hektiska veckan som har varit. Åh jag är så besviken:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0