Fredag

Sitter på spårvagnen påväg till skolan. Imorse blev det en 30 min 

pw då träningen uteslöts helt igår. Tror jag hade min första migrän igår kväll. Var tvungen att lägga mig tidigt i ett kolsvart rum för att huvudet gjorde så ont. Idag mår jag dock lite bättre och det är endast förkylningen som irriterar mig. Dagens planer är att vara i skolan större delen av dagen och plugga med basgruppen och gå på föreläsning. Senare i eftermiddag ska jag och Linnea gå på ett äckligt pass på SATS som tydligen skulle vara det tyngsta passet dom har. Tränarens rekommendation var att vi inte skulle äta innan.. Älskar sådana pass!! Senare ikväll blir det även utgång med Linnea, Philip Adolfsson, Daniel Bertilsson och deras killkompisar. Ska bli såå jäkla roligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0