Den där känslan när man har läst 6 kapitel ur en bok och inser att det är FEL bok man har läst..

Som ni ser på ovantexten så insåg jag imorse att jag har pluggat på fel bok tills imorgon under helgen. Paniken som uppstod var inte alls rolig, men jag har verkligen bara mig själv att skylla. Som tur är kommer den andra boken snart ändå under kursens gång så lär ligga steget före alla andra då( måste tänka positivt ibland) så idag har jag pluggat 4 h än sålänge och tog ett stopp för att sticka ut och springa 5 km. Ska fortsätta att plugga nu fram tills jag åker på min fotbollsmatch för efter den ska jag åka till min älskling och då vill jag inte tänka mer på plugg för idag. Ha en bra söndag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0