Man kan inte alltid ha kul!

Vad ska jag säga om min fredag? Att jag har varit produktiv är väl bara förnamnet! Idag har jag hunnit med att ringa flera olika samtal som var nödvändiga( men en stor sten har släppt) har även städat hela mitt rum, promenerat till farmor fram och tillbaka( ca 6-7 km) och fikat hos henne. Är nu hemma och har fått ändra mina planer med att ha myskväll med Linn och istället hoppa in och jobba några timmar på äldrevården då det verkligen är KRIS där! Ibland får man bita i det sura äpplet och bara göra det! Har dock hittat en bikini som jag skulle vilja köpa innan Thailand, ska ha den i åtanke hela kvällen. Tror det kallas målbildning? Nåväl, hoppas ni får en trevlig fredagskväll iaf!❤ kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0