Lördag

Godkväll bloggen! Tänkte bara flika in(.. På min egna blogg?) och önska er en trevlig lördags kväll! Själv så sitter jag och läser en bok just nu som jag ska skriva ett analys arbete om i helgen i min svenska kurs. Lite segt men skolan kommer först. Vad har jag gjort annars idag då? Imorse blev det brunch med min pojkvän och hans vänner. Ägg och smörgås och en massa juice. Himla trevligt och gott! Har även hunnit att besöka gymmet och körde ett intensivt men svettigt styrkepass. Det blev fokus på armar och bål den här gången. Vill få fram lite mer synliga rutor på magen så det är därför jag kör så mycket kondition och bålstyrka för tillfället:) men nu ska jag plugga vidare! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0