Jul. 28, 2013

Godmorgon! Igår kväll åkte jag som sagt hem till min vän Lisa där det befann sig fjorton-femton andra personer. Vi åt väldigt gott och jag fick lära känna nya, härliga människor! Vid tolv tiden på natten åkte vi in mot stan och där mötte jag även upp min pojkvän och hans killkompis Danne! Tyvärr så blev inte själva utgången så lyckad då det var så otroligt långa köer och vi kom ifrån mina tjejkompisar, så vi tog kvart över två tåget hem.. Idag då? Klockan är halv två och jag och Teo har fortfarande inte klivit upp ur sängen. Misstänker att det kommer bli en mysdag för hela slanten! Imorgon väntar jobb igen efter två veckors semester..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0