Jul. 27, 2013

Hejsan mina trogna läsare! Hoppas ni har haft en bra Lördag än sålänge! själv så tog jag en lång sovmorgon imorse, gick upp lagom till en färdig lagad frukost med ägg, smoothie, ugnsbakat bröd etc med familjen, riktigt mysigt och gott! Har även hunnit med att färga håret, gymmat och köpt en stoooor klocka/ tavla till mitt rum. Älskar den! Håller som sagt på att göra om lite i mitt rym så mitt nästa projekt blir till att hitta en snygg sängkappa till min säng( vet exakt hur den ska se hur) och måla om min byrå från brun till vit:)) sen är jag mer eller mindre klar! Ikväll då? Då är det födelsedags middag/fest för min fina vän Lisa i Torslanda och därefter blir det utgång. Hoppas på en trevlig kväll helt enkelt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0