NÖJD!!

Heeej! Allt bra? Med mig är det bara bra! Sista skoldagen idag och det känns  helt underbaaaaart! Ska dock jobba fredag,lördag,söndag och måndag och sen är det julafton, dejt med pojkvännen och därefter THAILAND!! Har även en hemtenta som skall göras innan jag åker också, men när jag väl är på väg till Thailand så kan jag vara nöjd med mig själv och slappna av helt och hållet! Saker som jag är stolt över mig själv som jag har åstadkommit under halvåret/året! 1.Har klarat alla inlämningsuppgifter och tentor som jag har haft den här terminen .så har inget som släpar efter. 2. Jag har även jobbat en del under hösten( på olika jobb) så jag har kunnat unna mig saker men ändå kunnat lägga undan. 3. Har även tränat otroligt mycket och blivit allt mer nöjd med min kropp! Magrutor har kommit fram bland annat och blivit smalare! 4. Lagt ner mer tid med mina vänner( nya som gamla) och pojkvän! Är så otroligt kär i den killen! Hittat på en hel del under hösten som myskvällar, fester, resor etc! 5. Rest otroligt mycket! Har hunnit med 6 resor på ett år! Det ni:) 2013 har helt enkelt varit ett grymt bra år för min del!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0