Träning

Idag har jag kört en riktig genomköra i hela kroppen. Först var det fotbollsträning på förmiddagen i 1,5 h. Tränade som sagt med ett nytt lag( spelar fortf i Torslanda men vill kolla runt lite till nästa säsong) och det gick bra. Inte riktigt samma tempo och tänk som jag är van vid, men samtidigt visste jag det och tyckte det var roligt. Träffade även en del spelare som jag har spelat med sedan innan vilket var himla roligt! Åkte därefter och körde en kort men intensivt träningspass på gymmet. Fokusering låg enbart på rygg och mage. Ska nu åka hem och packa klart allt och sen åker vi till Spanien och är borta en vecka exakt. Det kommer bli en riktigt supa resa så antar att jag inte kommer få många träningspass gjorda där nere. Men som sagt, det är ju SEMESTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0