Hejsan

Hoppas allt är bra med er! Själv så har jag varit tung i huvudet hela helgen och haft lite halsont. Kanske beror det på vädret? Eller att någon jävel har smittat mig i laget..!? Nåväl, för min del har det varit en lugn men välbehövlig helg tillsammans med min pojkvän. I fredags var vi som sagt på teater med hans familj. Det var utomhusteater så det var lite annorlunda, men tyckte det var riktigt bra faktiskt! I lördags gjorde vi inte många knop. Åkte till Freeport och kungsmässan en stund och fick köpt ett par shorts och ett svart linne på Zara. Men annars befann vi oss bara hemma, fick läst lite ur boken"femtio nyanser av honom" och kollat klart på två filmer. Var så himla trött och seg hela dagen! Annars då? Idag har jag jobbat på äldrevården tillsammans med min vän Anna. Tiden går så mycket snabbare när man jobbar ihop med någon man trivs med, så det var himla kul! Nu har jag dock äntligen slutat och jag ska ge mig ut på löparspåret en stund(..har inte tränat på två dagar vilket är ovanligt för att vara mig) åker sen hem till Teo för att mysa med honom resten av kvällen! Här kommer två bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0