Fredag

Godmorgon! Nu är det äntligen fredag! Hann inte med någon morgontidning imorse då jag var tvungen att köra mina päron till bussen. De ska iväg över helgen så jag och min bror har huset för oss själva. Nice. Dagens planer är att gå på föreläsning nu på förmiddagen. Ska även stanna kvar en stund efter och plugga på tentan som börjar närma sig. Därefter ska jag köpa middag till mig och min bror, gymma och sen fixa för ikväll! Ikväll kommer tjejerna i klassen hem till mig för lite fredags mys! Ska bli riktigt trevligt! Köpte en nu spets-bh igår fresten. Hur snygg kommer inte denna vara under en blus?? 




Kommentarer
Postat av: vendela

tror det kommer bli en tuttchock ;) men den var jäkligt snygg! i like

2013-11-29 @ 12:39:33
URL: http://mokey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0