Fredag

Godafton! Hoppas eran fredag har varit gryyyym! För min del har jag hunnit med en hel del faktiskt. Gymmade som sagt imorse med mina päron. Det fick bli 40 PW och 25 styrketräning med fokus på bålen. Åkte sen hem och satte igång att rensa min garderob och alla lådor som jag har i mitt rum. Det tog en evighet men när jag väl var klar blev jag riktigt nöjd över mig själv. Hann även med att sola en stund innan jag och min familj drog till ett par grannar och grillade till middag. Smakade himmelsk! Älskar sommarkvällar när man kan sitta ute, dricka något gott och äta grillat med fint sällskap! Åkte sen vid 20.00 tiden in mot stan och mötte upp min vän Lisa. Vi satte oss på Condeco och bara satt ute med var sin latte och snackade om allt i några timmar, såå himla mysigt verkligen! Är så lyckligt lottad över att jag har så fina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0