Tisdag

Godmorgon bloggen! Vilket underbart värder vi vaknar till idag! Man kan inget annat än att le, nu är äntligen våren här!! 

Igår kväll spelade jag som sagt min första"riktiga" match med Tuve IF. Vi mötte Häcken i Hisingsmästerskapen och vi tog hem segern med 3-2, vilket vi var mer än värda. Tycker det var riktigt roligt att spela och jag hade även mina två favorit killar( pappa och min pojkvän) på plats, vilket gjorde allt extra roligt! 

Idag då? Har ju som sagt börjat på praktiken igen, men idag är det studiedag för eleverna, vilket är lika med ledigt för mig. Så startade denna underbara morgon med 7 km lugn löpning plus backträning X10. Ska städa lite här hemma och plugga inför mattetentan, som är om exakt 2 veckor. Ikväll ska jag även hinna med ett armpass på gymmet och fika med min fina vän Linn Blohm i stan! Ska bli riktigt mysigt och det känns som att detta kommer bli en riktigt bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0