Onsdag

NU kan jag andas ut. Det är en glad Hanna som skriver detta inlägg! Har precis skickat in mitt arbete på gul och jag kan inte göra så mycket mer. Känns riktigt bra faktiskt! 

Annars då? Gymmade ihop med min fina vän Ebba imorse. Riktigt skönt och bra start på dagen! Därefter blev det föreläsning och summering på vad vi har lärt oss under första matematikperioden som vi har haft. 

Ska nu möta upp två tjejer som ska köpa ett par skor och en tjocktröja av mig. Mitt mål är att spara ihop till ett par snygga jeans med kläderna som jag säljer. Ikväll blir det även min första träningsmatch i röd/blått mot hisingsbacka. Ska bli så himla roligt verkligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0