Torsdag

Hej bloggen! Idag har det varit en lång dag. Vaknade imorse av en tung huvudvärk och halsont.(.. Redan där började det dåligt) sen var det även en lång dag i skolan idag. 08.00-16.30 stod på schemat vilket innebar att jag inte kunde stanna i min säng och gräva ner mig. Men tillsammans med linnea(tackar gudarna för att jag har henne vid min sida) så har jag överlevt dagen. Dock blir det ingen träning för min del ikväll( endast promenad om jag orkar senare) men annars ska jag bara ta det lugnt och slappa. Imorgon väntar skola, grupp träning på SATS gym tillsammans med Linnea och utgång. Hoppas på att jag har blivit bättre tills dess. Japp det var nog allt för mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0