Söndags=plugg

Godmorgon bloggen! Jag överlevde arbetsdagen igår. Om jag ska vara helt ärlig tyckte jag det var riktigt roligt att jobba på äldrevården. Jag trivs med att hjälpa människor och när man får ett"tusen tack för hjälpen"kommentarer då och då så smälter mitt hjärta. Idag då? Har redan pluggat i två timmar nu på morgonen( OBS klockan är bara nio)och ska fortsätta i denna andan och ta ett litet träningsbrek vid tio tiden och sticka ut och springa en stund. Ska sen plugga fram till tre tiden för att sen möta upp mina basgruppsvänner på andra lång för att plugga och ta en öl( bra kombo) ikväll åker jag även till Teo för att sova där. Ha en bra söndag goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0