Ragga till dåååe

Jag och Linnea testade på ett nytt pass idag som jag aldrig har kört innan, nämligen hiit. Ett 30 minuters pass blandat med styrka och kondition. Riktigt svettigt måste jag erkänna men herregud vad kul det var! Måste börja gå på mer pass än bara spinning och cvxworks känner jag:) nu är jag iaf påväg hem och ska göra iordning mig innan jag drar in till stan för lite partyparty. Ska jobba på äldrevården imorgon kväll så det blir en hyfsad lugn kväll. Men fan vad taggad jag är ska ni veta. Sjukt längesen jag var ute!( feeling happy) brist på bilder tog jag på dagens mellanmål innan träningen, skyr! Sjukt god yoghurt på tal om ingenting..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0