Min fredags kväll

Grym kväll igår! Började med att vi möttes upp vid biljardpalatset. När jag säger vi menar jag Linnea, Philip À, Daniel, Philip N, Hampus och en annan kille som jag inte minns namnet på.. Vi spelade biljard i ca två timmar och drack öl/cider:) sen gick vi vidare till avenyn och satte oss på la pain frances och hängde även där i några timmar och drack. Därefter var det tänkt att vi skulle gå till valand. Men i kön tappade jag, Philip och Linnea det så vi gick runt i stan istället och avslutade kvällen på donken. Riktigt trevlig kväll faktiskt:) idag mår dock inte min förkylning lika bra. Mår piss rent utsagt. Men ska ta mig till gymmet snart med mamma och sen väntar ett kvällsarbets pass på äldrevården. Är inte spec taggad det är bara att bita ihop och se till att man överlever dagen. Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0