Måndag

Godmorgon bloggen! Ber om ursäkt för den dåliga bloggningen under helgen. Men det har varit en mysig och bra helg. I lördags jobbade jag på cafet större delen av dagen. Hann även gymma lite snabbt innan jag drog mig till teo och hade myskväll där med en massa gott att äta. På söndagen sov vi ut till klockan elva. Åkte sen till mc donalds och jag åt min första big mac hamburgare i hela mitt liv( obs att jag är 21 år gammal. Orkade dock inte pommesfritten sen.. Därefter blev den en snabb sväng till lager 157 innan jag begav mig till Torslanda för att spela match. Vi spelade mot ett lag som hette Vara sk och vi vann med 5-3. Fick dock inte spela så drog till gymmet direkt efteråt och körde ett riktigt grispass på crosstrainern samt mage innan jag tillsist kom hem och bastade med familjen samt pluggade. Idag då? Står jobb på schemat, gym, plugga och fotboll. Ha en bra Måndag! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0